środa, 19 listopada 2014

wilkoludy wśród ćwierkoćirków.

"Chętnie zniknęłabym

Na miesiąc lub na rok

Rozdałabym to co mam

Bo powiedz co
Z tego mienia mam
Nie pamiętam jak to jest
Mieć na cokolwiek czas
Mieć czas
Chcę wyhamować
Wyhamować "


Z ostatnich miesięcy staram się chwytać momenty, zapisywać, wciskać TEN spust migawki.. Lubie robić różne rzeczy, dochodzić do różnych wniosków. Wniosek najnowszy, odgrzewany kotlet : jeśli nie robisz tego co kochasz, co sprawia Ci przyjemność... Tylko to co uważasz za "dorosłe" i "słuszne".. umierasz- od środka. Jak drzewo bez wody.  Dlatego marzę wciąż o domku na drzewie. O nocy pełnej gwiazd. O ciszy. 
Było cudownie.. kilkanaście dni temu, odwiedziłam z Wilkoludem ćwierkolandię. Pogoda jak zwykle dla nas..na zamówienie- najlepsza. 

"Czy Ciebie też męczą monotematyczne dni?
Tłamszony przez ludzi mur,
szukasz własnej rzeki nurt..
Pajęczyna dobrych rad wciąż rozrasta się..
bo każdy lepiej wie, co dla Ciebie dobre jest..

MYŚL o tym, co sprawia, że uśmiechasz się... 
o marzeniach, które kryjesz gdzieś na serca dnie.. 
otwórz się na przestrzenie wyobraźni...

I otwórz w końcu oczy swe, z plątaniny przekonań uwolnij się...
Idź w stronę, gdzie ciepło gwiazd odbija pieczęć swą.
Uwierz w moc marzeń, które kształtują Cie..
Odważ się być kim chcesz,
bo każdy dzień tak ulotny jest..."



















Ostatnio mało jest czasu na cokolwiek.. Anioły czekają na przypływ motywacji do działania.. Zaczęły się też ciekawe spotkania na Fotograficznej Fabrycznej. Uczą mnie ludzie, którzy wiedzą co jest tak naprawdę istotne.. pokazali mi ostatnio zabawy z czasem! Nie potrzeba wcale żadnych przeróbek graficznych(których zbytnią zwolenniczką nie jestem), żeby zdjęcia miały w sobie coś magicznego... oto coś dla smaku..







* * *

Z racji tego, że wielkimi krokami nadciąga Grudzień.. i znów 1 z 12 moich ulubionych miesięcy w roku.. !:) Postanowiłam dodać trochę świeżości i nowości do moich ręcznych robótek.. Przedstawiam zatem moją dobrą armię:
To był dobry weekend.  
Polecam wszystkim i każdemu z osobna nowy album Meli Koteluk.
U mnie dziś w duszy gra..
https://www.youtube.com/watch?v=w00FZizsKKo



* * *
Do mojego najwierniejszego czytelnika:

 Ogród serca został przekopany
wzajemną ufnością i nadzieją przyklepany
promieni słonecznych wyczekujący
ku górze wzrastać chcący
Ogrodzie przynieś to co wyczekiwane
kochane
w głębi serca schowane.
J-kiedyś






ps. dzięki Wilkokłaku za zapach kwiatów w ogrodzie.. ;) <3



















Brak komentarzy: