poniedziałek, 7 lipca 2014

Calineczki są w kropeczki?


"Jesteś piękne..mówię życiu.

bujniej już nie można było,
bardziej żabio i słowiczo,
bardziej mrówczo i nasiennie.

Staram mu się przypodobać,
przypochlebić, patrzeć w oczy.
Zawsze pierwsza mu się kłaniam,
z pokornym wyrazem twarzy.

Zabiegam mu drogę z lewej,
zabiegam mu drogę z prawej,
i unoszę się w zachwycie
i upadam od podziwu.

Jak polny jest ten konik,
jak leśna ta jagoda-
nigdy bym nie uwierzyła,
gdybym się nie urodziła!"

WISŁAWA SZYMBORSKA, Allegro ma non troppo
* * *
W roli spedytora czuję się całkiem swojsko. Anielski biznes zaczyna się rozwijać ... piękna sprawa, kocham to sZYCIE, a do tego komuś się jeszcze moja praca podoba! Szczyt SZCZYTÓW, prawie jak Machu Picchu!
 Calineczki wyrastają jak grzyby po deszczu:))!
Anioł dla Zosieńki, poleciał do Gdańska!
...to jest wielkie szczęście, że jestem tutaj teraz, z tymi ludźmi w koło, w TYM miejscu, robię to co robię. Że są te nasze niesamowite kratery na księżycu..
Mój ambitny plan, by uczynić lepszym świat wydaje się niczym poziomka dla kónia (tego z Torunia;) ), gdy wiem, że obok jest osoba, która też lubi takie wyzwania.. 
Ta Calineczka poleciała do małej Marysi. 
Jako pierwsza z moich Aniołów była u Fryzjera i kosmetyczki.. Dziękuję Moni i  Lajance del Grabin, za wszystko.. :)
 Czekamy z B. na latawiec.. NASZ, magiczny, Przylepowo-NIEBOWO-kolorowy!

..Latawiec przypomina mi ptaki, które też stały się dla mnie inspiracją do tworzenia Aniołków..wcześniej z masy solnej, teraz tych- Calineczkowatych!
Ptaki żyją wolne, rzadko samotnie. Z przeogromną przestrzenią.
Nie martwią się o kolejny dzień, żyją chwilą teraźniejszą. 
Dlatego też Avis. Czyli z łaciny ptak...
Calineczki ..z poLOTem!


...  a w zapowiedzi przed kawałem dobrej pracy mojego B. i jego przyjaciół, pokazuję backstage  z wyprawy na czerwoną planetę..
..film właśnie "się składa się"!:)

________

PS. Na dobry sen  polecam  najnowszy kawałek Maroon 5- MAPS.
Jusia




Brak komentarzy: