środa, 9 kwietnia 2014

Sielsko - Anielsko.. mini prezentacja :)

Moje pierwsze prace wyglądały mniej więcej tak...
Pierwszy.. najważniejszy. Dla mojej ukochanej mamy. To ona mnie wszystkiego nauczyła. Jest najpiękniejszą i najcudowniejszą kobietą na świecie - serio. 
Ucieszyła się przeogromnie. :)

Kolejnym Aniołkiem został ten... dla Klarci..
https://www.facebook.com/WszyscyKarmiaKlare?fref=ts
Dla niesamowicie pogodnej dziewczynki, z przeogromną chęcią życia. :) 
Warto odwiedzic jej stronkę, zapoznac się z osobą- pomóc:)

___________
Były przyjaciółki.. Basia.. do mnie podobna. I nauczycielka pierwszej klasy Szkoły Podstawowej. Obie z przeogromnym sercem, z wielką wrażliwością...
od Basi się szyte Anioły zaczęły.. i od Nauczycielki również.. (bo wszystko ma swój sens.. ;) )

____________
A tego Anioła uszyłam dla osoby od której się Anioły zaczęły w ogóle. Dla E. która marzy o tym, żeby tańczyc FLAMENCO. I wiem, że będzie to robiła:)




1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Szybko Ci poszło:)Powodzenia!