piątek, 13 czerwca 2014

Szmitowo-Florensowo:)

iś bin! Dłuższa przerwa, czyt. moja nieobecność związana była z zawirowaniami w życiu- nadszedł czas, który u mnie pojawia się cyklicznie co kilka miesięcy.. w tym czasie staję w miejscu i skręcam w inna stronę, ot tak. Żeby poznać to co jeszcze nieznane lub znane mniej. Tak też zostałam logistykiem:) O.

W tym czasie również mój wybranek serca zdecydował się przyznać publicznie do tego, że jest z innej planety...dlatego tak dobrze, że rozumiemy  chyba ...:) Oto on, z przyjaciółmi.. Stworzyli świetny projekt, NRS, czyli Niewiadomy Rozwój Sytuacji.. 
tutaj akurat zagrali i wygrali..
https://www.youtube.com/watch?v=Q6sSj2Z620E
Można pooglądać.. Młodzi, utalentowani- wartościowi ludzie!:)

...a ja dziś korzystam już z uroków weekendu!

i tak właśnie spędzę wieczór! <3
.





Brak komentarzy: